HOE MOET IK MIJN PRODUCT INPAKKEN OM HET OP TE STUREN VOOR REPARATIE?
Stuur het product compleet, inclusief accessoires in de originele verpakking terug. Plaats het product in een stevige verzenddoos.

WAT ZIJN DE REPARATIEVOORWAARDEN?
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kan je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

- Is je product binnen de 14 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
- Is je product na 14 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
- Ook buiten de fabrieksgarantie kan je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

IS REPARATIE ALTIJD GRATIS?
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

WAT MOET IK DOEN OM MIJN PRODUCT TE LATEN REPAREREN?
Stap 1: Vul het garantieformulier in. Het garantieformulier vind je hier.

Stap 2: Voor je je toestel opstuurt, zijn de volgende dingen van belang:
- Zet je toestel terug naar fabrieksinstellingen en maak een back-up van je bestanden. Tijdens een reparatie zullen namelijk alle bestanden van je toestel worden verwijderd.
- Haal je Google-account van je toestel af door op het account te klikken en te kiezen voor 'verwijderen'. Je Google-account zelf wordt dan niet gewist, hij wordt alleen van je toestel ontkoppeld. Als je het account niet verwijdert, kan het langer duren voordat je reparatie in behandeling wordt genomen.
Lukt bovenstaande niet, omdat bijvoorbeeld het scherm kapot is? Dan kun je deze stappen overslaan.

Stap 3: Stuur je toestel (compleet, inclusief accessoires) met een kopie van je aankoopfactuur op naar onderstaand adres.

Phoneclick.be
Brusselsesteenweg 613
9050 Gentbrugge
België

WAAROM KRIJG IK EEN PRIJSOPGAVE?
Je krijgt een prijsopgave per e-mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:

- Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.

Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.

HOE LANG DUURT EEN REPARATIE?
Dat verschilt per product en probleem. Bijvoorbeeld het oplossen van software problemen duurt relatief kort, terwijl het vervangen van kapotte onderdelen vaak wat langer zal duren.

Product nog steeds bij de reparateur? Niet alle reparateurs bieden tussentijds informatie over de status van je product. Geen zorgen, als je product is gerepareerd, krijg je direct van ons een e-mail.

WAT IS DE STATUS VAN MIJN REPARATIE?
Neem contact op met onze klantenservice om de status van je reparatie te weten.

WAT VOOR SOORT GARANTIE HEB IK?
Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.

We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen.

KAN IK MIJN PRODUCT IN DE WINKEL BINNENBRENGEN?
Ja dat kan! Je kan je product binnenbrengen na afspraak in onze winkel in Gentbrugge. Neem contact op met onze klantenservice voor het inplannen van een afspraak.

Adres
Phoneclick.be
Brusselsesteenweg 613
9050 Gentbrugge
België

Openingsuren (enkel op afspraak)
Maandag: 10u00 - 18u00
Dinsdag: 10u00 - 18u00
Woensdag: 10u00 - 18u00
Donderdag: 10u00 - 18u00
Vrijdag: 10u00 - 18u00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

WAT ZIJN DE GARANTIEVOORWAARDEN?
Bij schade die veroorzaakt is als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer onder de garantie valt. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant.

Let op: Laat u een product repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie bij ons.

Onderstaande punten vallen buiten de garantie:
- Mankementen na de garantieperiode
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door gebruiker (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade)
- Gebroken simkaartlezer
- Alle knoppen op het product (home-, volume- en powerbuttons)
- Gebroken cameralens
- Beschadigde of vieze laadconnector
- Loszittende onderdelen (hoofdtelefoon aansluiting)