HOE MOET IK MIJN PRODUCT INPAKKEN OM HET TERUG TE STUREN?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Je verpakte product kan je verzenden in een stevige verzenddoos die je goed afsluit.

Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak dit op de verzenddoos.

WAT ZIJN DE UITZONDERINGEN OP RETOURNEREN?
Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:
- Software waarvan de verzegeling is verbroken
- Digitale activatiecodes

HOE SNEL WORD IK TERUGBETAALD NA RETOURNEREN?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Bij retourneren in onze winkel storten we het bedrag terug op je rekening.

WELKE RETOURMOGELIJKHEDEN HEB IK?
Je kan binnen de 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je hebt 2 opties:

- Je product omruilen voor een ander product
- Je product retourneren en je geld terug laten storten

Na 14 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.

HOE MELD IK ONLINE MIJN RETOUR AAN?
Neem contact op met onze klantenservice voor het aanmelden van je retour. Na goedkeuring ontvang je een verzendlabel om je pakket naar ons op te sturen.

KAN IK MIJN PRODUCT IN DE WINKEL RETOURNEREN?
Ja dat kan! Je kan je bestelling retourneren na afspraak in onze winkel in Gentbrugge. Neem contact op met onze klantenservice voor het inplannen van een afspraak.

Adres
Phoneclick.be
Brusselsesteenweg 613
9050 Gentbrugge
België

Openingsuren (enkel op afspraak)
Maandag: 10u00 - 18u00
Dinsdag: 10u00 - 18u00
Woensdag: 10u00 - 18u00
Donderdag: 10u00 - 18u00
Vrijdag: 10u00 - 18u00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat je product aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet.

- Het product mag geen installaties hebben ondergaan.
- Aanwezige bar- en/of registratiecodes mogen niet verwijderd of onleesbaar zijn.
- Het product mag niet gedemonteerd zijn (verzegeling moet dus intact zijn).
- Het product moet voorzien van originele handleiding en accessoires.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

WAT IS DE STATUS VAN MIJN RETOURZENDING?
Zodra we je retourzending ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. Heb je je product meer dan 5 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

WAT ZIJN DE RETOURVERZENDKOSTEN?
De retourverzendkosten bedragen 10 euro. De retourverzendkosten worden verrekend bij de terugbetaling van je bestelling.

MIJN RETOURZENDING WERD NIET GEACCEPTEERD. WAT NU?
Als je retourzending niet geaccepteerd wordt, neemt onze klantenservice eerst contact met je op. In de meeste gevallen zal er een gedeeltelijke terugbetaling uitgevoerd worden. Als je ervoor kiest om het product te houden, sturen we dit terug naar het door jou opgegeven adres.